Hallitus 2017-2018 esittäytyy

Käyttäytymistieteellinen speksi ry jatkaa toimintaansa kolmannella hallintokaudellaan.
Uusi hallitus vuodelle 2017-2018 järjestäytyi tiistaina 20.6.

Uuden hallituksen jäsenet ovat Jasmine Gustafsson, Otto Heinonen, Elina Rantanen, Alexandra Wikström, Elina Manninen, Iida Ylä-Rautio  ja Henrietta Pihlaja.

Hallituksen jäsenet esttäytyvät vastaamalla kolmeen alla olevaan kysymykseen:

1. Kuka olet ja mikä on tittelisi hallituksessa?
2. Mikä on parasta speksissä?
3. Kerro, mitä aiot saavuttaa/tehdä tulevan hallitusvuotesi aikana, niin että jokainen sana alkaa oman etunimesi alkukirjaimella.

20161128_124202-01(1)

  1. Olen Jasmine, eläköitynyt vastaava tuottaja, joka kaudella 2017-2018 puheenjohtaa speksin hallitusta.
  2. Speksissä ehdottomasti parasta on esitysviikko! Seitsemän päivää, joiden aikana teatterista tulee koti ja työryhmästä perhe, ja kaikki tunteet koetaan yhdessä. Love ❤
  3. Johdatan järjestelmällisesti jumalaista joukkoamme järjestömaailman jäätiköllä, jotta jokainen jaksaisi juhlia!IMG_5736
  1. Olen Otto ja olen hallituksessa varapuheenjohtaja ja tilavastaava.
  2. Speksissä parasta on se, että saa tehdä just sitä mitä itse osaa ja haluaa! Niin, ja yhteisönä speksi on paras kaikista.
  3. Oletan olevani oiva ohjastaja. Olen onnistuva oikeissa omituisuuksissa. Olen ohittava ottelut. Olen omnipotentti ori, omega och oikeudentajuinen orja!

kopio elina

  1. Olen Elina, pari vuotta hallituksessa pyörinyt rahastonhoitaja
  2. Parasta speksissä on esitysviikko, jonka jälkeen podetaan viikkokausien speksimasista.
  3. Edelleen edesautan eurojemme enenemistä ekspotentiaalisesti. Ehkäpä editoin erittelyjemme esitystapaa, ettei erheitä esiinny.

IMG_1530

  1. Olen Alexandra, tapahtuma- ja ympäristövastaava.
  2. Parasta speksissä on yhteisöllisyys, ja se speksitaika joka yhdessä saadaan luotua lavalle!
  3. Aktiaarina avustan aurinkoisella asenteella, ajaen afrikannorsujen asiaa aina aamuaurinkoon asti. Aion anniskella aperitiivit, asetella alkupalat, ajaen aavistamattomat, apeat, aplodit ansaitsevat ammattilaisapinat autuuden ansaan. Ah, ainutlaatuista!

IMG-20170615-WA0007

  1. Olen Elina aka Manninen, koska kukaan ei minua Elinaksi kutsu. Hoidan hallituksessa tapahtumavastaavuutta yhdessä Alexandran kanssa.
  2. Ystävät, yhdessäolo, yhteishenki sekä speksiläisten aito pyytettömyys ja uskomaton antautuminen yhteiselle produktiolle. Speksiä tehdään monista syistä, mutta pohjimmiltaan kyse on siitä, että speksissä ollaan mukana siksi, että siinä saa olla mukana. Speksirakkaus on jotain tätä, ja koen olevani etuoikeutettu saadessani tehdä speksiä.
  3. En epäonnistu.

FullSizeRender

  1. Oon Iida Peducasta ja toimin speksin hallituksen sihteerinä ja yhdenvertaisuusvastaavana.
  2. Speksissä parasta on, kun pääsee ylittämään itsensä ja löytää taitoja, joiden olemassaolosta ei ole aiemmin tiennyt. Ja tietty myös kaikki lahjakaat, innostavat ja söpöt ihmiset ympärillä!
  3. Innokkaasti ikuistan informaation ikiajoiksi.

IMG_20170623_231604_447

  1. Olen Henrietta ja olen hallituksessa viestintä-, alumni- ja ulkosuhdevastaava
  2. Speksissä parasta on yhteisöllisyys ❤
  3. Hallituksessa hoidan harmaahapsista huolehtimisen, herättelen huomiota, hakkeroin, huutelen. Hilpeästi harrastan huulenheittoa hyökyjen halki – Härlig!

 

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s